niedziela, 14 września 2014

Powrót do formy

Dobry wieczór Kochani ♥

Wracam do Was z nowym postem w ten piękny, ciepły jeszcze wieczór.
Jestem już po ćwiczeniach. Dziś zrobiłam 28 min Turbo Spalania Ewy Chodakowskiej, Boczki Tiffany i ćwiczenia rozluźniające Mel B. Nie biegałam, bo moja towarzyszka dziś nie mogła, więc ja też sobie odpuściłam, ale nadrobiłam ćwiczeniami. Siedzę i leje się pot ze mnie, ale jestem usatysfakcjonowana :)
A Wy dziś ćwiczyłyście? ♥

Właśnie, co do biegania. Tydzień temu w niedzielę obiecałam sobie, że będe biegać codziennie. Tak też było przez cały tydzień oprócz dnia dzisiejszego, gdzie powód podałam powyżej. Możecie być dumne ale w poniedziałek biegałam pierwszy raz od czterech lat. Jestem z siebie zadowolona.
Któregoś dnia gdy biegałam spotkałam koleżankę, którą nie widziałam dobre dwa lata to powiedziała, że mnie nie poznała. Ponadto usłyszałam wczoraj, że wyszły mi obojczyki. A kolega powiedział, że wyrobiłam sobie łydki, tzn. że mi schudły :) Sukcesy są, które popychają mnie do dalszej pracy.
A czy Wy zauważyłyście jakieś efekty? ♥

Mój bilans:
- miseczka zupy pomidorowej bez makaronu
- sałatka owocowa z łyżką jogurtu: arbuz, nektarynka, borówki
- szklanka lodowatej wody gazowanej
- zielona herbata

Trzymajcie się chudo Aniołki!





6 komentarzy:

  1. Bardzo ładny masz typ figury :)
    Wkładasz w to wszystko tyle pracy, powodzenia w dalszej drodze do osiągania wymarzonego celu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawdę gratuluję wytrwałości i mobilizacji, jednocześnie zazdroszczę..:)
    oby tak dalej i niedługo nikt Cię nie pozna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana, mam nadzieję że właśnie tak będzie! :)

      Usuń
  3. oby tak dalej!
    mały bilans jeśli tyle ćwiczyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super bilans i piękne thinspiracje <3

    OdpowiedzUsuń